Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Jak pakujemy oliwę? Posiadamy ogromne doświadczenie w wysyłce opakowań szklanych do klientów. Staramy się dobrze zabezpieczyć zamówione produkty by dotarły całe i nie zniszczone do odbiorcy. Jak to robimy, prezentujemy na zdjęciach na naszym profilu na Facebook - kliknij tutaj.
1. Otrzymałem zamarzniętą oliwę, co dalej? W sezonie zimowym przy bardzo niskich temperaturach, nasze oliwy i oleje mogą zamarznąć. W tej sytuacji prosimy o pozostawienie na noc w miejscu gdzie jest temperatura pokojowa. Nie polecamy trzymać oliwy i olejów na parapecie w pełnym słońcu.
1. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić? Od kilku lat z powodzeniem stosujemy w takiej sytuacji naszą politykę pełnego Serwisu. Więcej informacji - kliknij tutaj.
1. Nie dostałem zamówionych produktów, dlaczego? Ze względu na ogromną ilość produktów w ofercie oraz zróżnicowane zamówienia klientów, wystarczy by jedna pozycja nie była dostępna na naszym magazynie i zamówienie jest automatycznie blokowane. W tej sytuacji dzwonimy albo piszemy wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji.
1. W mojej paczce brakuje zamówionych produktów, dlaczego? Błąd naszego magazynu. Takie błędy nam się zdarzają, choć pracujemy nad tym by takie sytuacje pojawiały się jak najrzadziej. Zawsze prosimy o kontakt czy to telefoniczny czy e-mailowy.
1. Otrzymałem produkty z krótką datą ważności, co mam zrobić? W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy z dołączonym zdjęciem produktu i widoczną datą.
1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? Nie. Nasz magazyn mimo dużej powierzchni nie nadaje się/nie jest przystosowany do odbiorów osobistych. O formach dostawy można poczytać tutaj.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.